Вимоги до оформлення звернення (скарг, претензій) споживача

В зверненні (скарзі, претензії) повинно бути вказано повне найменування споживача (відповідно до установчих документів), юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта газопостачання; суть питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо. Звернення (скарга, претензія) споживача повинне бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення (скарги, претензії) споживач має додати наявні копії рішень, які приймалися за його зверненням (скаргою, претензією) раніше, а також документи, необхідні для розгляду звернення (скарги, претензії), Документи після розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення (скарги, претензії) в електронному вигляді, має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслана відповідь. .

Звернення (скарги, претензії) споживачів про загрозу газопостачання розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.