Порядок надання споживачами звернень (скарг, претензій) стосовно якості постачання природного газу та врегулювання спорів

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.

Якщо у вас виникли питання Ви можете зв’язатися з нами за телефоном:

+38 (095) 184- 33-57
Відповідальна особа за вирішення спорів: директор Веселов Дмитро Вячеславович
Електронна адреса: inginiring2020@ukr.net

Адреса для листування: 69002, м. Запоріжжя, вул. Перша Ливарна,48, офіс №3
Графік роботи:
пн-пт з 8:30 до 17:00.

сб, нд – вихідний.